Godmorgon apelsinjuice

Svinpäls fick mig att sova oroligt inatt. Jag är som en nybliven mamma som vaknar så fort barnet typ rör sig en milimeter och springer och kollar att allt är ok. Sötast var dock när hon vinglade ut från buren igår lagom groggig. Jag förklarade lugnt att så där känner mamma var och varannan helg och att en pizza löser det mesta.

Frank (min kaaaaaaaaatt) var supertaskig mot lilla svinpäls och lät henne inte vara ifrd i morse utan skulle lukta brottas och vara allmänt störig. Jag förhindrade det hela med att dra filten över huvudet och jaga han. Han hatar/älskar det fast ibland fräser han. Då hatar han nog mest. 


Ja jag skulle också springa om jag blev jagad av den här läskiga morgonmonstret. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är bra rolig du!

2008-11-20 @ 10:56:34
Postat av: Sanna

Ja är det inte otruligt hur kul jag är? ;) Jag roar inte bara mig själv. Haha!

2008-11-20 @ 13:37:31
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback