I LOVE ME

I dag älskar jag allt, alla och mig själv så grymt mycket. Anledningen är nämligen att jag fått fast jobb på det företag jag jobbar på. Så nu kan jag kalla mig en glad designer som dessutom fick löneförhöjning med en tusenlapp i månaden. SWEET!

Ok att jag kanske låter som världens drygaste just nu men jag är så sketans glad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. HURRA för mig! Ikväll ska det firas för fulla muggar. JAg ska städa och spela om någon undrar hur detta firandet ska te sig.


Kommentarer
Postat av: Karin

HURRA GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-18 @ 18:41:34
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Vet att jag redan sagt grattis men här kommer det igen; GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET! Så skönt för dig och roligt med löneförhöjning, jag är lite avis på din lön måste jag säga ;)...

2008-11-19 @ 11:12:36
Postat av: Sanna

Ni är så söta. Tack så mycket, tack så mycket. leeeeeeeeer För övrigt är jag med avis på min lön. Kan man vara svartsjuk på sig själv eller?

2008-11-20 @ 13:39:47
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback