Sminkshopping

Ok! Här kommer efter mycket om och men mina sminkfynd på Ullared.


Har än så länge bara testat silverögonskuggan och sminkborsten. Ögonskuggan var grymt fin och riktigt glittrig precis som jag gillar. Borsten var lite i mjukaste laget för mig men helt ok. Bra med lock till  också då mina katter har nippran på att tugga på mina sminkborstar. Något som inte är allt för skoj då jag är allergisk mot katter. Detta brukar resultera i att det kliar som skjuttsingen i nyllet när jag sminkar mig med borstar som de tuggat på. Men no more!

Har jag för övrigt sagt hur glad jag är för att jag fick vara kvar på jobbet. Trodde ju att jag skulle få det men man vet ju aldrig och lneförhöjning känns ju alltid sweet. Nej nu ska jag ta och hoppa i sängen för mina ögon har spelat för mycket wow idag.



Kommentarer
Postat av: Karin

Nice!! :D

2008-11-18 @ 23:00:22
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sanna

I know!

2008-11-20 @ 13:38:27
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback