Sötaste tanten ever

Idag när jag gick till jobbet hade jag som uppdrag att köpa med mig lussekatter från bageriet jag går förbi. Självklart tog de inte kort och jag som alltid är utan kontanter kkunde inte betala för mig. Därför fick ajg traska till närmaste mack för att åtgärda detta. Tanten blev så glad att jag kom tillbaka och köpte lussekatterna som hon så omsorgsfullt lagt i en påse åt mig så hon bjöd mig på en pepparkaksgris för besväret. Toksött! Detta kommer bli en bra dag känner jag. :)


Detta gris är inte grisen jag fick för den försvan ner i magen på vägen till kontoret. :)


Ja just det ja! Tänkte bara berätta att det är svårt att dölja skit med glitter men jag ska göra ett nytt försök med glitterspray ikväll. Nu är det frulletime!

Kommentarer
Postat av: ' j e a nn y - VOTE FOR ME

fin blogg :)

allt bra med dig ?

2008-11-28 @ 09:20:11
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback