El stockholmo

Så idag så trodde jag att jag hade en helt ok lugn dag tills de under frukosten påminner mig om att vi ska på möte i stockholm. Tjena liksom! Helt plötsligt så fick jag inte ens ahlva dagen på mig att göra det jag ska göra. Sedan kommer vi inte hem fören i kväll så det kommer bli körigt vill jag lova. Hur som så ska det bli skoj att åka iväg lite. Får vara glad att jag pallra mig upp ur sägen och tvättade håret i morse bara. Annars hade jag vart den skabbigaste östgöten de någonsin sett där uppe i huvudstaden. Jag skulle definitift vunnit alla "flottigaste luggtävlingar". :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh nej du gumman, JAG vinner alltid "flottigaste luggen-tävlingar". Du har inte en chans. Vet inte vad det är med min lugg men den tenderar alltid att se sådär allmänt otvättad ut. Har du kommit på något bra till Halloween? Jag har en Fast det är väl ofint om värdinnan har bästa kostymen så jag kanske ska sänka ribban lite...:)

2008-10-21 @ 11:42:22
Postat av: Sofia

Oups sorry, en del av kommentaren försvann visst. Det ska stå "Jag har en kanonidé till utklädnad.... men det är till Johan :(. Fast det är väl ofint om värdinnan har bästa kostymen så jag kanske ska sänka ribban lite...:)"

2008-10-21 @ 11:44:13
Postat av: Sanna

Nej men kör på det. Jag ska nog komma på något bra jag med. ler

2008-10-21 @ 18:30:38
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: ellen

kostym kostym börjar få brotom nu....ringde nyss men ni var väl inte uppe....ska vi på stan imorgon??kram

2008-10-25 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback