Förra helgen

Ok! Bättre sent än aldrig. Lite bilder från kryssningen och inflyttningsfesten. Jag suger på att ta kort för jag glömmerltid bort det eller så tar jag helt sjuka blder som inte blir bra. But here goes!

 
Pocko i bussen!


Ett pucko till! Haha! Jag är osminkad och mosig. Ser ut som jag är 12 år typ.


Some serious platespotting i Nyköpngs bro.


Ok! Låt patajet börja sailor


Kalles favvopose


Och så klart min! Jag börjar bli som han "where the hell is matt"-killen.


Ok! Brde manb inte hålla korten åt andra hållet? Bara undrar!


Här snackar vi "räkmacka. 100pix och var är mackan?


Ok nu vart det ju inte så mycket bilder från kryssningen så jär kommer lite från lördagens fest.


De nyinflyttade!


Vackra Sofia men snygg sminkning, lyckades inte få närbild på din Karin.


Nästan hela  gänget. Lyckades inte få en bild där alla var med.


Bara för att. Karin är såå bäst på den na bild!


Wendy var me och partajade.

Nej nu måste jag sätta igång då jag ska infinna mig på ett partaj om en timme och jag sitter här i mysbrallor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback