Stackar svinpäls

Min kissekatt är lite sjuk. Inte nog med att hennes ena öga har svullnat igen och rinner,  hon kissade på mig i morse i sängen igen. Dumma stackars kissekatt! Hon som inte kissat utanför lådan på aslänge. Sedan är hon slö och så har hon ett bakben som hon alltid pekar rätt ut med när hon ligger. Tjock har blitt om magen med. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att hon hade kattungar i magen för så där låg min förra katt med benet i slutet av graviditeten. Förhoppningsvis har hon bara för stor mage för att få ner benet och sedan bråkat med Frankan och fått en smäll i ögat. Att hon kissade kanske kan bero på att jag bytt kattsand till en som inte alls är lika bra som den vi brukar ha. Man kan ju i alla fall hoppas att det är såna saker som ställt till det. När jag kommer hem ska jag byta sand i lådorna och kolla om ögat blitt bättre. Hon ska ju till vet om 1½ vecka för kastrering. Hoppas jag slipper åka med henne tidigare. Har inte råd med det den här månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback