Troslös

Av någon konstig anledning fick jag för mig att jag inte hade tagit på mig trosir i morse. Var inne på toa nyss och kollade så de var på plats. Jodå! av anledning till det kalla vädret så har jag pantalonger på mig. Detta gör att min minimala trosor (som jag lyckats få på mig i alla fall) inte riktigt känns då pantalongerna smiter åt runt hela rumpan.



Imorgon ska jag tänka ordentligt på att jag tar på mig trosor så jag slipper undra över det senare på jobbet.

Ps. Rumpan på bilden tillhör itne upphovsmakaren till denna blogg.
Ps 2. Upphovsmakaren till denna blogg skulle gärna vara ägare till rumpan på bilden.
Ps 3. med ägare menar upphovsmakaren til bloggen att hon önskar att det var hennes egen. Inte att hon skulle äga den  på något annat sätt.

Kommentarer
Postat av: karin

Moahahahaha! Du är för skön sötnosen!!

Du har iaf en snyggare rumpa än mig!

Förresten, kan du gå in och provköra sajten? Minns du adressen? Gör typtestet bla! :D

2008-10-30 @ 13:41:22
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Bettina

Hmm.. pantalonger, vad e de för sorts trosor?

2008-10-30 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback