Dagens shopping!

Idag har jag vart på stan med Angelica och fikat på Fräka fröken. Tog en smaskig greken-macka. Om ni inte testat den så gör det alla Norrköpingsbor. Panikköpte ett par stövlar efter stängningstid. Han precis smita in i en affär innan de slog igen. Haha! Det bästa med dom är att de var billiga och fanns i storlek 35 men jag han ju knappt se hur de såg ut.


Fast det är en liten storlek så ser de ut som båtar på mina små ben/fötter. Är nog bara at tjag är ovan.


Han bara ta av locket sedan har Frank gosat kartongen hela kvällen.


Mysigt med lock! Ni skulle sett hur tokig han blev när jag tog ur skorna ur själva kartongen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket snygga stövlar och mycket söt katt :).

2008-09-17 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback