Donken fick det gjort tillslut

Jag som trodde jag var lite smidig. Hade ätit en brakluch från donken och kände mig lite kass i buken så jag tassede ut i trapphuset för att gå ut en sväng. Men självklart orkade jag inte hålla mig så jag släpte en smygis i trappen. Väl ute så stöter jag på min kollega Camilla som vart och hämtat posten. Vi står och pratar ett tag och går sedan in för att ta oss upp till vårt kontor som ligger på plan 2 av 2. Inte så stort trapphus eller vad man nu kan kalla det alltså.

När vi går i trappen kläcker hon ur sig, -fy vad det luktar avlopp här. Jag kunde ju så klart inte hålla mig utan började fnissa och hon fatta inte vad det var som var så roligt och tittade konstigt på mig. Så jag gjorde det. Jag erkände helt enkelt att det bara var jag som hade släppt mig tidigare. Därpå så vart det hela skoj får henne istället och för alla andra på kontoret.. Det har vart allt från slapp i ringen-skämt till att jag skulle få sitta i ett isolerat rum härefter och jobba. Haha! Så dant! Här har man vart duktig och lyckats tima sina fisar under 4 månader och sedan så lyckas en luring hänga kvar i lufter i ett trapphus i över 5 minuter.

Med tanke på hur illa det luktade när jag sket när jag kom hem så ska de nog vara glada att jag höll mina gaser inne resterande del av dagen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback