Hemma igen!

Nu har jag vart i Storstan på min första invigning. Det var otroligt skoj att se saker man designat monterat och klart live. Visst kanske detta inge var det mest glamorösa designjobbet jag gjort men absolut det största (och då snackar vi meter). Jag hag har fått tjuvkika lite på ett ställe som kanske blir vårat framtida kontor i Norrköping. Astufft! Min chef funderar på att köpa kyrkan som är borta vid Johans lägenhet typ. Du vet den där vita sakern Sofia. Det är ombyggt till kontor och gigantiskt. Fatta 5 personer där. EKO! Vi får skaffa brevduvor. Haha! Vi var även på det nya kontoret i sthlm. Superfint! Blir sugen på att sitta där men å andra sidan vill/ska jag inte flytta. Men kanske att man kommer ha lite möten där i framtiden. Ska få ett träningskort med sa bossen så det ser ju lovande ut  för framtiden. Jag hävdade dock att jag inte gillar att röra på mig men man kanske skulle ta ett på badhuset så man kan bara lite i alla fall. Träna är ju jobbigt. :)

Nej nu ska jag lägga mig med en påse chirre och gosa med katterna och sedan se på idol. Kanske borde städa då jag lovat Kalle att jag skulle fixa lite nu när han är borta. Äh! Städlöften är till för att brytas. Jag tar det när näsan rinner mindre och när jag känner att jag har lite mer ork. Har ju missat att berätta att jag är halvförkyld. Skyller på hålet jag fick i skorna igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback