Jag är en snorunge!

Om ni saknat mitt bloggande beror det på att jag fick åka hem från jobbet i fredags. Hade hög feber och har legat som en klubbad säl hela helgen. Kalle åkte till stockholm eftersom han hade planerat in att åka samma helg som jag skulle till Gunilla. Tyvärr kunde jag inte ta mig ur sängen så jag har legat hemma och vart så ensam. :( Ingen Kalle som kan hämta vatten och snorpapper år mig. Dock så ringde han i natt från Spy bar och tyckte synd om mig. Minns knappt vad han sa men jag antar att han inte lär dyka upp här hemma på några timmar. Partajar man till 5 på natten så tar det ju ett tag innan man är körbar. Ska försöka pilla i mig något att äta då jag inte fått i mig annat än lite chips på hela helgen. Har inte orkat gått ut i köket knappt. Imorgon har jag deadline på 2 grejer och jag vet inte hur jag ska klara av det. Måste åka till jobbet vid 5 eller något i morgon bitti. Nu ska jag lägga mig i soffan och sova lite till tror jag. Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback