Måndag igen!

Åh så trött jag är. Vart inte många timmars sömn inatt då Kalla och jag kom på den bra idén att börja se på film efter kl tolv på natten. Smart man är då! Annars har helgen vart rätt lugn. Har äntligen lite rena kläder då jag alltid lyckats jobba över de dagar jag har haft tvättid. Hade typ inget rent kvar. Började spela wow i helgen igen. Trevligt att hälsa på mina stackars gubbar som legat och väntat på mig. Skönt med ny burk så man slipper massa lagg och skit. Vill hem och spela nu. Men men! Måste ju jobba så jag kan betala burken med. Har ju inte gjort det än. :)

Nu ska jag göra klart lite prylar som ska iväg på print strax. Stressa, stressa, stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback