My way

Idag gick jag hem från jobbet. Duktiga jag! Här är lite bilder från promenaden.


Först såg jag det här. Pippin satt så där aslänge. Stor som ett as var den.


Gick förbi Örtagården.


Sedan gick jag över 5-öresbron.


Tog kort på lite änder


och på strömmen.


En and!


En till!


2 andnyllen till.


Det blommade fortfarande lite i rododendrondalen.


Sedan såg jag en spånka stå still på spåret.


Här är anledningen.


Gick förbi lite stencil art


och jätte röta löv.


Gick övet ett av alla övergångställen.


Sedan förbi Djurens hälsohus som är något slags hokuspokushealingplace för djur.


Väntade på att få gå över vägen igen.


Tryckte för att få se den lysade gubben.


Gick genom lite höstlöv.


Tillslut såg jag mitt lilla hyreshus.

Hittar ni hem till mig nu eller? Haha! Kanske skulle börja göra lite skattjakter som ni kan följa efter mina kort.
Den som lever får se vad som händer. Nu är det Idol! Tjong plong!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Så mysigt! :)

2008-09-29 @ 21:16:59
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: Karin

Fina bilder sötis!!! :D

2008-09-29 @ 23:48:50
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback