Duktigt värre!

Idag ringde Sofia och väckte mig. Hon skulle träna och jag slängde på mig kläderna och småsprang ner för att hinna vara med på passet. Oh så duktigt. Efter det så åt vi lunch på fräcka i solen och det var sååå varmt och skönt. Svettades som en gås. Lite promenad till Johan för att äta lite gratis glass blev det efter det. En heldag ute känns skönt.

Nu vet jag inte alls vart kvällen bär. Kalle pratar om party men vi kan omöjligt vara här eftersom det ser ut som ett bombnedslag och ajg är itne alls sugen på att panikstäda en dag som denna. Började lite smått men insåg att de skulle aldrig hinnas med att få iordning här.

Här kommer lite bilder från igår.


Frank hänger med sin nya kompis Sillen.


Lillkissen Åsa tyckte att Svinpäls var en äcklig typ.



Frank äter gräs.


Frank strosar runt lite här och där.


Sillen släppte följde varje steg han tog. Konstigt med Kattbesök på hans tomt.


Åsa fick komma ut i sin nya sele för första gången. Frank ville gärna hälsa och de gick bra ihop de med. Frank gillar alla och alla honom.


Frank spanar efter Sillen.


Ja men där är han ju.


Svinpäls hänge gärna på lite mindre öppen yta.


Försiktigt smög hon omgring och tyckte det var lite läskigt men det gick i alla fall rätt ok.


Sillen som är van utekatt gosade och rullade runt och njöt av solen.



Kommentarer
Postat av: alexandra

Vilka sjukt underbart fina katter!!! :)

Postat av: Anonym

HEJ roligt att du är med i tävlinegn vill bara önska dig en GLAD PÅSK :-D

2009-04-11 @ 17:35:50
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

Dina katter är verkligen underbara!!

2009-04-12 @ 09:56:06
Postat av: Carro

Åh, Sillen ser ut som min Oliver :D

2009-04-15 @ 15:51:21
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback