Hallå där!

Jag måste bara säga att mitt jobb inte riktigt är vän med mig just nu. Jobba över när jag är i behov att gå runt på stan och leta en perfekt outfit till lördat. Det sket sig med andra ord eftersom idag var sista dagen jag hade tid att gå på stan. Så typiskt mig att alltid vara ute i sista sekund. Får helt enkelt leta fram några paltor i garderoben istället. Kläder är ju faktiskt inte allt även om det är skoj med nytt. Nu ska jag kolla på ANTM och sedan sova som en liten gris. Det har vart en riktigt jobbig dag idag. Sorry för dålig uppdatering och fortfarande inga kort på gårdagens shopping. Tjong på er!

Kommentarer
Postat av: sara

haha va komiskt! jag skrev i princip precis samma sak som du i ditt inlägg! Jag förstår precis vad du menar!! Gaaaaah det är panik som gäller nu ;)

2009-04-23 @ 22:10:34
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sara

haha va komiskt! jag skrev i princip precis samma sak som du i ditt inlägg! Jag förstår precis vad du menar!! Gaaaaah det är panik som gäller nu ;)

2009-04-23 @ 22:12:36
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Therése

Sånt händer alltid då man verkligen inte kan :/

2009-04-24 @ 06:48:36
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

Jag tittade på samma klänning som du har köpt, den som Blondin bella oxå har, skitfin!! Hittar du inge att köpa till Lördag så kan du väl fixa något själv. Köp lite sidenband, blommor, paljtter och sy på på någon gammal klänning, kan bli skitfint med rosetter och grejer.... Lycka till!

2009-04-24 @ 10:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback