Otrolig grej

Hej hopp! Helgen har som vanligt varit fullspäckad och när det väl lugnade ner sig så vart jag sjuk. Har feber idag med men dfet är ju kort vecka på jobbet så jag har inte tid att vara hemma.

I fredags vart det oplanerad fest och utgång på palace. Hade riktigt skoj tillslut men oj vad trött jag var.

I lördags
så åkte jag med Johanna hem till Sofia för lite lillpåsk. Vi åt i mängder en massa god mat, pratade, kollade på film och robinson.

I söndags så vart det städning och påskpyntande efter Kalle och jag vart på Ica Maxi och inhandlat påskris. Dock var jag ju sjuk och febrig så det blev inte så mycket städande som planerat. Fick ligga nerbäddad i soffan på kvällen istället och titta på tv och film. Vi såg slumdog millionaire. Sjukt bra film. Förstår att den fick en hel drös med oscars.

En cool grej som hände i lördags var att jag såg en meteor. Det trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva. Dock har jag inte hittat något om det i tidningar eller på nätet så det var kanske bara jag som såg den där ute i skogen. Såg ut som ett stjärnfall fast större och emd ett grönblått sken. sedan sa det bara poff så var den borta. Hur coolt som helst.


Typ så här såg det ut. Sååå helt otroligt konstigt och skrämmande coolt på samma gång. Trodde itne mina ögon typ.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kanske var ett ufo du såg ;) ?

2009-04-06 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback