Aktivitet till helgen

Så där! Nu har jag fixat det jag skulle fixa inför tjejhelgen hos Gunilla som är nu i helgen. Liten fånig grej som sagt men som säkert kan vara rätt skoj i alla fall. Nästa vecka är det nog dags att börja mitt nya liv. Angelica har vart duktig och fixat träningskort till kommande termin på friskis så nu är det väl dags att ta tag i det där. I morgon får det bli efter jobbet.

Såg precis en helt ok film. Jag är ju en sucker för actionrullar a la die hard typ. Den jag såg nu heter 12 round och kunde helt klart klassat sig bra som die hard-film med Bruce i huvudrollen. Men fast dessa skådisar inte alls var lika bra så filmen helt ok i alla fall.

bra film men ingen är lika bra som die hard 1 och 3.

Kommentarer
Postat av: Carro

ahha den har jag inte sett, kanske vore något..

2009-08-12 @ 19:42:19
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag är såååå ny-fi-ken!

2009-08-12 @ 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback