Reseplaner


Så! Nu har första steget tagits mot lite ledighet med pojkvännen.
Jag har nämligen meddelat min chef om att ajg tänker ta en vecka ledigt i september. kalle och ajg har ju jobabt som små nissar och om vartanant så vi har inte lyckats ha en enda semesterdag gemensamt sedan förra sommaren. ja om man inte räknar med de röda dagarn i julhelgen. Därför tänker vi nu se till att komma iväg på en liten restresa. Dock kan vi inte vara så planerandes så vi kan boka då Kalle fortfarande inte vet iom han får ledigt elelr när. I värsta fall får han ta och sjukanmäla sig eller något för lite tid måste vi faktiskt ha med varandra.

Jag och Kalle i Alanya förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är väl klart att ni ska komma iväg. JAG bokar en resa åt er annars. ;)

2009-08-27 @ 13:06:01
Postat av: Sanna

ja det är bra Sofia! :) Men iväg kommer vi frågan är bara när i september. Måste nog städa lite i förebyggande syfte för någon måste ju vara kissevakt. ler

2009-08-27 @ 13:28:12
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback