Resterande Londongshoppingen


De 2 översta (ett par svarta och ett par coca colabruna) skorna är samma modell och från samma affär som jag köpte de lila förra gången jag var. Försäljaren kände igen mig och tack var det och Josephs prutexpertis vart det så pass billigt så jag lika gärna kunnde ta båda 2. :) De undre skorna som ska vara lite mer plomon(vinröda) är från samma affar i Barking som jag köpte det vita linnet som jag visade i förra shoppinginlägget.

Parfym från victorias secret. Var ute efter mn favorit som är den lila men den var så klart slut.

Min älskade älskade borste. Me löööööv! Den här borsten hade en central roll på hela resan sedan och lyckades hamna i alla texter till vilken sång vi än sjöng.

Billiga bra och ha skor från Primark. Redan väl använa som ni kanske ser.

Kunde inte låta bli. Dessa fyndade jag på rea på Camden market

Även dessa hårslingor som är mer ljusresa äv vad de ser ut hittade jag där med.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad mycket fint du köpt!

2009-08-05 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback