RIX FM Festival

Jaha! Så kom man iväg ut lite med sin snoriga näsa. Jag och Sofia passade på att äta på Trädgår`n nu när det var så fint väder. Sedan så yrade vi runt lite i stan bland allt folk och lyssnade på lite band på rix fm festivalen. Här kommer lite bilder.

Sofia skulle ta bussen hem och eftersom ingen av oss hade så vidare koll på hur man åker buss nu för tiden så fick vi helt enkelt klura ut det. När det är festival i stan så går ju inte bussarna riktigt förbi sina ordinarie hållplatser heller eftersom det är avstängt lite här och där.


Men en öl slank ner i sjuklingen i alla fall. Fast bara 1.


Och 1 slank ner i Sofia.


Hamburgare blev det till käk.


Snyggt att min näsa är helt röd.


Kvällens första artist var Kim.


Och så träffade vi på Nut och Räka i folkmassan.


Kompisbild!


Och sedan kom lili och Susie. Vilket drag! :D


Sedan såg Sofia och jag vårt tjejgäng i framtiden. Haha!


Mycket folk var det i stan. Förstår inte vart alla kommer ifrån.


Lite tivoli fanns det med så klart.


Heat var där fast utan skylten.


Snora!


Snyggast i stan!


Det här har jag lärt mig av mina syskonbarn. Det kommer nu ta över bloggvärlden som den nya inneposen.


Jo men annars är jag helt normal.


Andreas Johnson ska vara där bakom allt folk någonstans.


Har ni hört den där om den bredkäftade grodan?


Titta där är han ju!


Skum bild jag tog som blev rätt cool.


Vi blev uppdagade av fjortisgrabbar. Är jag så snygg? Haha!


Jag ville åka den här fina karusellen.


På vägen till bussen kom sm i fyrverkerier igång.


Boom!


Sofia i kön till den proppfulla bussen.


Sofia fick åka läskiga bussen själv. Jag gick hem och sitter nu här och skriver men nu ska jag allt ta och lägga mig. Helt slut och det är ju faktiskt en dag i morgon med. Sedan ska jag krya på mig hela helgen.

Kommentarer
Postat av: sandra

hamburgaren ser riktigt god ut ^^

2009-08-20 @ 23:34:46
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var skoj igår. Bra gjort av oss att äntligen ta oss till Trädgår'n.

2009-08-21 @ 06:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback