Tur i oturen!

Nu ska jag snart sluta jobbet och ha helg. En efterlängtad helg som kommer spenderas hos Gunilla. Det har vi bestämt sedan i april/maj eller vad det nu var. Innan sommaren i alla fall och detta är alltså första helgen hela tjejgänget kunde åka alla på en gång.


Fast inna vi drar iväg tidigt imorgonbitti ska jag spendera en härlig kväll i Stegebor med hela tjocka familjen. Äta massa mums antar och och prata om allt och inget. Dock har ajg oturen att ha åkt på en riktig allerkishock här. Typ astma så det piper i halsen. det börjar kännas lite bättre men skär fortfarande i hela bröstet varje gång jag andas. Dumma hundallergi. Vi har en så söt vovve här på jobbet förstår ni som jag oftast klarar av men idag har jag bara tittat på den och det blev i alla fall så här. Hoppas det blir bättre sen. Jag förstår itne varför det sitter i så länge.


Helst av allts kulle jag bara vilja lägga mig på golvet och skrika för det är så jobbigt att inte kunna andas normalt. Men men! Jag är på jobbet. Bara att bita ihop och härda. Som tur är kan jag ta allergimedicin när jag kommer här ifrån. Aldrig ska jag mer gå till jobbet utan den och utan en inhalator med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

häärligt med helg :) själv ska man jobba hela helgen lång. buhu. hoppas du får det trevligt :)

2009-08-14 @ 17:44:26
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket! :)

2009-08-14 @ 21:38:38
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback