Dumma ögon

Jag har fått en remiss till ögonkliniken imorgon. Tydligen såg det inte alls så bra ut tyckte doktorn så efter en massa samtal han hade haft med universitetssjukhuset linköping så fick han en akuttid till mig. Tack och lov är den i norrköping i alla fall. Störiga ögon. Det är så jobbigt att behöva anstränga sig för att se. Kul att vara hemma och vara sjuk eller vad jag nu är när jag inte kan se på tv, läsa eller sitta vid datorn mer än små korta stunder. Sitter man för länge så ser man typ inget tillslut och sedan får man skitont i huvudet. På tal om det ska jag sluta skriva nu. :D

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-10 @ 18:20:16
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback