Jag är rolig!

Sorry för dåligt bloggande men julen tär. Haha! Nej men jag är helt slut av all julmat och klapphandlande och mys med familjer och släktingar. Kalle och jag passar på att slöa mycket framför tv:n istället när vi inte jobbar så datorn hemma är knappt igång något. Men jag kommer nog igång med bloggandet snart igen.

Nu till hur rolig jag är!

På stan finns det försäljare lite här och där som står och ska kränga mobilabonemang till förbigående shoppare. I går gick jag igenom stan på vägen hem från jobbet. Jag hastade fram med blicken fokuserad framot. Här skulle det som sagt inte handlas något utan bara ta sig igenom i värmen för att slippa gå ute på väg hem.

En telenor(tror jag det var)försäljare ropar efter mig.

- Öhh! Vad ringer du med?

Vadpå jag ropar tillbaka utan att vända mig om.

- TELEFON!

Sedan hör jag hur han och hans kolega viker sig dubbla av garv. Hur länge de skrattade vet jag inte. Jag fortsatte mot mit mål, hem!

De måste vart extremt trötta de där grabbarna för så roligt var det ju inte. haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe!

2009-12-31 @ 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback