Saker man kan roa sig med utan syn

Eftersom mina ögon inte är som de ska (ja jag vet att jag tjatar) så får det åt mycket tid att ligga i soffan/sängen och bara blunda. Dock är jag inte sjuk för övrigt så man blir snabbt utråkad. Här kommer en lista på saker jag tänkt ut att jag ska roa mig med om det blir allt för tråkigt. Detta är alltså med ögonbindeln på.


  • Välja ut en outfit ur garderoben och sedan ta kort. Man kanske kommer på massa nya stilar och blir värsta modebloggarem.

  • Laga mat! Släng dig i väggen Jamie Oliver, här snackar vi kulinariska överraskningar. Ok kanske lite farligt med spis och skit men man kan ju hålla sig till micron.

  • Lyssna på en film man inte sett förut. Undra om man hänger med och vilka bilder man målar upp i huvudet.

  • Sminka sig/måla naglarna! Ja man får så klart ta bort ögonbindeln men med min nuvarande syn skulle det kunna gå precis hur illa som helst. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh yes, jag är bakis! Men ändå inte så farligt faktiskt men det är ju såklart döden att behöva gå till jobbet dagen efter. Hör gärna av dig efter att du har varit hos ögonläkaren idag.

2009-12-11 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback