Tjena bara, hej liksom!

Jag slutade tidigt idag. Vi jobbde vara halvdag. Skönt! Försökte hitta något att ha på mig på nyår på stan men det sket sig. Var inte det minsta sugen på något jag såg. Sedan så var jag lite sliten med. Gick hem och la mig och vaknade halv elva typ! Jaha! Det var den dagen! Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska roa mig med. Kanske sova lite till Är så trött och imorgon ska jag ju på party. Då ska jag hujedamig vara piggast av alla.

Vad jag ska ha på mig återstår dock. Får leta fram något ur garderoben. kanske blir det den silvriga paljettklänningen som visar mer tuttar än vad som borde vara ok. Haha! Ja eller så safear jag och kör jimmy Choo-tunikan(?) och leggings. Det är ju så sketans kallt ute så jag skulle nog vilja ha overall på mig för att vilja stoppa min näsa utanför dörren. Men men! Är det nyår så är det! Nöden har ingen lag, vill man vara fin får man lida pin, alla piroger i micron och så vidare.


Kalle och jag övar fyrvärkerigester med händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback