Universal på kryssning med jobbet

Här kommer lite bilder från kryssningen.


Kalle på bussen. Läser självklart sporten. Var tydligen någon slags match som spelades just denna kväll. Inget speciellt alltså! :D


Närbild på en yr Uni


Mario och Waldemar (våra egna kära polackmontörer) hade festat hårt kvällen innan. Här tar de igen sig lite.


Camilla och Christer


Conny och Annika


Patrik och Peter ger varandra lite kärleksfulla blickar


Väntar på att få gå på båten. Tydligen missade jag det som var spännande på telefonen.


Waldemar och Supermario!


Middag på food garden


Polackerna hade redan delat på en liter whisky i hytten på cirka 30 minuter så de var glada. Mario pratade till och med lite svenska. :D


Detta smällde jag i mig. Eller jag fick faktiskt inte ner allt. Var ju 3 rätters. Blev mobbad för att jag skulle äta hambörjare när det fanns så mycket annt gott. Jaja! Vilka var det som åt mina rester sen då? Haha!


Väntar på nästa rätt.


Lite häng i hytten


Polackerna är på sin andra liter whisky. Även den gick ner under extremt kort tid.


Waldemar berättar hur han brukar lura Camilla att han inte förstår henne när har ringer att undrar något. Detta bara för han tycker det är så skoj när camilla ska försöka förklara på engelska. Men nu är det ute. Han förstår allt. Även de hon säger på svenska. haha! KANON!


Peter


Nu börjar det gunga lite. Bäst att hålla sig i bordet. Båten var dock extremt stabil.


Mer häng


Och där trilla polacken ner från bordet.


Och Mario fick helt enkelt ta och bära ner sin vän över axeln.


Men festen fortsatte


Fotbollsgrabbarna hittade varandra.


Zlatan gjorde mål! Kvällen var räddad!


I min nya Jimmy choo outfit


Hör inget, ser inget!


Här rockar vi loss till vårat jobbs signaturmelodi, jag måste ringa Carina.


Jag och praktikanten


Han visade hur man svänge loss på dansgolvet. Skrattar bäst som skrattar sist!


Sprang sedan på Lars Kriserz himself. Självklart villa han posa med mig i äkta Universal Appeal-anda.


Sedan hälsade vi på polackerna lite. Mari hade krypit till sängs men Waldemar hade inte kommit lika långt. Så här hade han sovit några timmar. Undra om han kom i säng efter vi vart där och väckt honom. Haha!


On the dancefloor


Camilla och Peter rockar loss


Efter jag hade skrytit för christer att jag hade kort på mig själv med hans idol sprang vi på han igen. Lyckan är fullkomlig. Ett bra avslut på kvällen som slutade för oss flesta kl 5 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nog ser det ut som ni har roligt. Förstår om du kände dig sliten efteråt. ;)

2009-12-02 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback