Danspass

Fy vilket fånigt pass det var. Jag ville ju att det skulle göra någon nytta. Varför träna när det är så där larvaktigt undrar jag. Ok det kanske är bra att få in lite moves i kroppen men köra bil och gräva i jorden var inte riktigt min grej.

Jag har vart den ultimata flickvännen och lagat mat idag. Istället för att trycka i mig något färdigt i min förtvivlade hunger så ställde jag mig och lagade spagetti och köttfärssås. Självklart finns det till Kalle när han kommer hem i natt. Jag lämnade dock disken till han. Hoppas han fattar att han borde ta den. :D

Nu ska jag gå och lägga mig och slökolla på någon film tills jag somnar. Dumma Sanna håller nämligen på att mobba snälla Sanna just nu. Det låter typ så här:

Dumma Sanna:
-Åh titta det står chips på bordet.

Snälla Sanna:
-Men jag har ju chipsfri vecka den här veckan.

Dumma Sanna:
-Men du kan ju titta lite på chipsen i alla fall. Se så goda de ser ut.

Snälla Sanna:
-Nej men en dag ska jag klara i alla fall.

Dumma Sanna:
-Men du kan ju lukta på dom i alla fall

Snälla Sanna:
-Nej jag tror inte det.

Dumma Sanna:
-Men ett slick vore ju i alla fall helt ok.

Snälla Sanna:
Nej jag ska ju inte

Dumma Sanna:
-Men om du suger på ett chips så räcker det ju länge. Sullta lite på det bara.

Ja ni ser ju själva. Jag blir totalmobbad av dumma Sanna så jag går och lägger mig i sovrummet och gömmer mig nu .

Kommentarer
Postat av: Sofia

*LOL*

2009-02-24 @ 09:30:28
Postat av: Anna

Haha, men då vet du ju det till nästa gång!

2009-03-13 @ 13:07:58
URL: http://fagraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback