Garderobsrensning

Tjoho! Igår var en trevlig dag. På förmiddagen stade jag sovrumet och sedan åkte vi till Kalles mamma och åt massa gott så vi knappt kunde stå. Väl hemma åt vi chirre och slappa framför melodifestivalen och sedan somnade jag faktiskt rätt tidigt. Vaknade tidigt men tyckte det var trevligare att sova så jag gick upp halv 11 förs. Skönt!

Idag har jag rensat garderoben ännu lite till och slökollat på mio min mio i på tv:n i sovrummet. Nu är det till att tvätta hela dagen och försöka styra upp lite här hemma. Kalle ligger fortfarande och sover den lilla slöfocken. :)

Nej åter till tvätten och alla kläder jag ska stuva undan. Man måste ju göra plats för kommande plagg som ska shoppas i London. Hehe!


Kommentarer
Postat av: anaaaas dagbok ♥ ♥

Rensa garderoben hade jag behövt göra också, känns som att jag alltid gör det :-)

2009-02-22 @ 22:28:30
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

Jag behöver oxå rensa garderoben :) Kanske ska göra det nästa helg men det är ju så tråkigt!!

2009-02-23 @ 06:09:25
Postat av: Sanna

Ja det är supertråkigt men skönt när det är gjort.

2009-02-23 @ 08:10:06
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback