Jag är så duktig!

Då har man vart på jobbet och sedan tränat med Angelica. Jag säger bara Bas my ass. Det där passet var ju minst lika jobbigt som de andra sakerna. Eller i alla  fall på styrkedelen. Jag måste öva på att göra armhävingar tror jag. Jag är såååå klen. Bara 3 gånger kvar till semlan nu. Sweet! Nu kommer lite pix från jobbet. Det är ju som sagt fortfarande rätt tomt på möbler och än så länge inte några växter men det kommer väl förhoppningsvis framöver.


Vårt konferensrum som ligger längst bort från entrén.


Nu har jag vänt mig och tar ut över resten. Min plats är alltså så jag sitter med ryggen mot konferensrummet. Längst bort är köket och entrén och på sidan ser vi 2 kontor. Dörren man ser över min skärm ska bli vilorum. Nice!


Bild tagen från entrén.


Del av köket och entrén.


Köket!


Taget från köket


Jag gör ett litet skutt men det ser ut som jag är en jätte som står på ett ben.


Jag hinner inte vända mig om innan kameran tar kort. Sprang som en dåre. Till vänter där skrivaren står är det ett serverrum in till vänster och man ser även ingången till kontoret där flex ska sitta. Det brevid konferensrummet.


Ja det är 2 V med på bilden även om det inte syns så bra. Tog inte kort på delen där kapprummet och toaletterna är. Inte heller in i kontoren på sidan men ni fattar ju typ hur det ser ut i alla fall. Om inte annat får jag filma. Haha! Nöjd nu Sofia?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen fick man se lite bilder från jobbet. Vad fint ni har det! Jag får väl komma och hälsa på någon gång så att vi kan luncha tillsammans.

2009-02-09 @ 09:55:29
Postat av: Sanna

Ja det tycker jag du ska göra. Det vore superskoj!

2009-02-09 @ 10:05:16
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

Va fint du har dte på jobbet!!

2009-02-09 @ 13:25:11
Postat av: Sanna

Ja det är supernice med nybyggt ställe men lite tomt än så länge som sagt. :)

2009-02-09 @ 14:48:16
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha fint! ;)

2009-02-10 @ 00:14:36
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback