Kalas

I kväll har vi firat pappa som fyller 64 år. Kan inte fatta att tiden går så fort. Han fyllde ju nyss 50. Vi firade som vanligt med att trycka i oss alldeles för mycket mat, tårtår och chips.

JA ni hörde rätt. Jag klarade alltså inte denna chipsfria vecka. dessutom åt jag en El nacho grande på lunchen. Menyn alltså och med extra nachochips och guacamole. Alltså fick jag i mig chips redan då. :)

Här kommer lite pix från kvällen.


Min älskade päpa.


Mina syskonbarn Jossan och Julia och deras kompis Frida(?) som har hår som ser ut som godis.


Julia och chips. Vi dricker bål med granatäpple. Supergott!


MIcke, Malin, Julia och Pernilla.
Tur att jag är så bra på att ta kort där folk kommer med på bild. Haha!


Jag och Jossan gillade bålen.


Julia och jag och en herrans massa V:n


Malin har tuggat på något som jag skulle gissa är chips.


Så efte chips och  mat så var det alltså dags att trycka i sig dessa mumsbitar.


Kan inte sluta skratta åt den här bilden.
Malins gryma min och pappa som ser ut som en surukat där bakom.

Annars så gick det nog bra hos doktorn. Fick göra en massa balanstest och reflextest och klämma på huvud och hals och jag vet inte allt vad hon kollade. Jag fick springa runt på tå och hälar och blunda och hålla upp armarna och titta på saker och allt möjligt konstigt. Jag ska tillbaka på ondsag för fler tester och prover. Då blir det spruta i armen med så jag fick med mig lite bedövningssalva hem. Nice!

Nu blir det lost. Klockan rullar på ser jag så det är nog dags för sängen sedan.

Kommentarer
Postat av: Mandy

ja skulle kunna fota den och lägga in på bloggen om nu folk skulle tycka att det var kul ^^



GÖr du då?

2009-02-27 @ 00:52:25
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Sofia

Härligt med lite kalas! Och vilka tårtor!!

2009-02-27 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback