Lunchtime

I morse så insåg jag att mitt tappade kg var tillbaka. Dumma chips! Haha! Ska allt försöka mig på en chipsfri vecka nästa vecka. Att det ska vara så omöjligt alltså. Jag åt chips igår med. Nu ska jag och Camilla åka till donken för att trycka i oss lite lunch. Det kan nog bidra till att vågen får visa ännnu en siffra. Hoppas den blir glad för det Haha!



Ok! Nu låter det ju som om jag är värlsta kaloritönten eller är stor som ett hus. Detta stämmer inte riktigt men jag hoppas i alla fall att jag kan bli av med denna mage som ser ut som en blandning av en ölmage eller en gravidmage. Har faktiskt fått frågan och det är ju inte skoj. Förövrigt ser jag nog helt normal ut i kroppen. Ibland kan jag till och med se riktigt smal ut. Om det bara inte vore för den där magen. Bäst att ta i lite extra på passet idag så den blir platt till sommaren. Chips kan jag ju inte leva utan allt för länge som ni kanske märker. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ÄR smal. Dock är du, precis som jag, väldigt otränad... men det ska det ju bli ändring på!

2009-02-18 @ 12:40:22
Postat av: Sanna

Ja men vi är ju på G i alla fall. Åh så mätt jag är efter donken nu då. Haha! JAg kan nog rulla fram vid det här laget. Jag måste ju alltid köpa till en massa grejs till menyerna.

2009-02-18 @ 13:10:03
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback