Nu kan jag äntligen berätta...

I alla fall en sak som inte har med jobbet att göra men som jag gått och hållt på några dagar. Idag fyller ju Sofia år och hennes kära Sambo ska bjuda henne till England på en weekend. Det roliga för mig är att jag och Kalle ska följa med. HURRA! Åh så skoj vi kommer ha. Grabbarna kommer gå på fotboll och jag och Sofia kommer gå i affärrer. Åh vad sköj det ska bli. Äta gott, dricka en massa öl och skrutta runt och bara glo på allt och alla och shoppa. Det kommer bli underbart!



Bäst att börja öva lite på sitt engelska uttal. *ler*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yes! (du ser jag har redan börjat öva på språket:) Det kommer att bli grymt roligt. Längtar redan!

2009-02-12 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback