Shopping

Så har man vart duktig och tränat idag med Angelica och Sofia. Sofia måste få pluspoäng för att hon tränade på sin födelsedag. Det vet i spörs om jag skulle ta mig för att göra. Det är ju den absolut bästa ursäkten att slippa. Vi struttade ialla fall runt på ett step 2 pass och jag hängde inte med för 5 öre. Snacka om att ha lämnat kvar taktkänslan på bomullsfabriken. Eller var kan den ha tagit vägen trå? Hehe!

På vägen hem träffade vi Anna som man inte springer på så ofta nu för tiden. Hon ser alltid så kulturell och smart ut tycker jag. Hon är ju faktiskt det på riktigt med. Stencool tjej i alla fall som man träffar på tok för sällan. Detta fixade Sofia och jag till genast genom att bestämma fikaträff med Anna på fräcka på tisdag. Äntligen! Blir så lätt att man bara pratar om det och sedan rinner tiden iväg och man får aldrig pirogen ur mikron liksom.

På vägen till träningen han jag med femminutersshopping. Ok! Jag har lite svårt att gå igenom en viss affär (gissa vilken) utan att spontanshoppa. Idag blev det ett par skor och en klänning. Grejen är ju att man inte kan vänta och bestämma sig eftesom man aldrig vet om de är kvar nästa dag eller inte. Här är i alla fall dagens köp. 20% fick man idag med. Sweet!


Ett par skor som här slickas in av lilltjejen Svinpäls. Hon slickar på allt. Speciellt nya saker.


Och här gosas det lite.


Och en klänning. Färgen är lite ljusare än vad det ser ut att vara på bilden.



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh de där skorna är SÅ fina! Önskar jag kunde gå i vanliga pumps... Avis!

2009-02-11 @ 22:42:03
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback