Bra kväll

Det är bara chips som saknas för oj vad serieavsnitt det kommit ut som jag missat. Greys anatomy, gossipgirl, house, desperate housewives, ugly betty och 24. Inte nog med det har jag missat flera avsnitt av en del. Det blir en lååååång kväll och jag som trodde jag skulle få sova tidigt idag.

Får man synda med en påse chirre och en chokladkaka fast man börjat vara hurtig och tränat och fast det inte är helg Sofia? Njaa! Vi får se hur det blir. Popcorn kanske får duga under veckodagarna. Allt för min lilla maga. Först var det fjärilar och nu gör det ont. Träningsvärk? Mycket sitter ju i magen har man hört. Ta ett glas samarin Sanna.. LOL! Ursäkta men jag är trött och har tråkig humor. Jag roar mig själv gott i alla fall. Nu ska popas corn av poppigaste slag. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback