Helgen

Vilken slöhelg jag har haft. Så skönt och behövligt. Igår var vi på 30års-kalas men för övrigt har jag hållt mig hemma och strosat mellan soffan och tvättstugan. Ska faktiskt tvätta en sväng ikväll med. Sedan hoppas jag att jag inte behöver tvätta på ett bra tag. :)

Igår åt jag konstant på partajet. Det fanns en fuffe på bra många meter och vart man än vände sig stod det skålar med snacks och godis. Mums! Fick faktiskt hoppa tårtan för att få plats med alla goda snacks som stod överallt. Det gäller ju att prioritera.

Vi måste träna som små nissar nästa vecka Sofia med tanke på denna onyttiga helg. Men det är det helt klart värt. Ja för er som har missat att jag, JAG har börjat träna på friskis med Sofia så kan jag bara säga. Oh yeah! Ok att vi bara vart där en gång än så länge. Jag har typ aldrig rört på mig i hela mitt liv så detta är en utmaning som heter duga. Måste dock säga att mina fingrar och mitt högerpekfinger är i topptrim. Detta av många långa år framför diverse datorer men tror ni att det hjälpte på friskis eller? Nej där rörde jag alla andra muskler än just de. Jag har ont på ställen jag inte ens viste jag hade.


Träningsform som borde passa mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

duktigt!

2009-01-18 @ 20:23:41
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Karin

Ja herregud! Mycket bra gjort! :D Se till att fortsätta bara... ;)

2009-01-18 @ 21:28:11
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback