Min läromästare

Peter på mitt jobb är lite som att ha tillgång till hjärnkontoret hela dagarna. Idag har jag redan lärt mig vad som händer i kroppen när man får kramp, varför växter växer uppåt och hur man släcker ljus med hjälp av bakpulver. Snart ska vi även lyssna på en dokumentär om något spännande. Vi har snart gått igenom hela p3s dokumentärer så jag blir helt klart bildad om allt möjligt på detta jobb. Som att gå i skolan fast roligare. Peter har ju även jobbat som matte och kemilärare fast han vet nog allt tror jag. Jag kan fråga han om allt möjligt konstigt så kommer han med ett svar. Lyx skulle jag kalla det!

Kommentarer
Postat av: Niizza

Vad jobbar du med? Är ju ny läsare....

2009-01-16 @ 16:00:50
Postat av: Sanna

Jag jobbar som designer och projektledare på ett skyltföretag. Med andra ord. Jag designar skyltar åt butiker och företag. Allt från neonskyltar till smidesskyltar eller glas. Superskoj jobb!

2009-01-16 @ 16:03:53
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha ha ha, den där Peter verkar verkligen vara bra att ha. Bara att fråga om man undrar något och han kan svara. De där P3-dokumentärerna är ju skitbra, vi lyssnade ju på dem när vi åkte till Tyskland.

2009-01-16 @ 17:14:59
Postat av: Karin

Va bra!! Du är ju så smart så mer kunskap är bara underbart!

2009-01-17 @ 19:37:54
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback