Toppen för kroppen

Stackars min kropp. Fy vad jag har träningsvärk. Igår var det riktigt jobbigt och idag är jag stel som en pinne. Men vill man bli fin får man lida pin som det heter. Konstigt uttryck det där. Vadå pin?

Igår vet jag inte vad som hände. Ibland är välrden så konstig. Skönt är dock att jag skrattar för tillfället åt motgångar. Mitt liv är så komiskt för tillfället så ni skulle bara veta. Jag har min egna såpa där allt kan hända. Ibland undrar jag om det inte skulle vara underhållande om jag tejpade fast en kamera på huvudet och streamade allt på nätet. Det skulle nog bli en succé utan dess like. Tyvärr går saker som händer inte riktigt att förklara i text för det låter inte alls så roligt som det faktiskt är. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har också träningsvärk! Typ överallt. Det är inte alla som lever i en såpa må jag säga men jag håller med dig. Det är bra sjukt det som händer! Jag fattar ingenting. Det var förresten länge sedan bloggen förärades med några bilder, vad hände med fotona från det nya kontoret som skulle läggas ut?

2009-01-22 @ 10:36:49
Postat av: Sofia

Jag har också träningsvärk! Typ överallt. Det är inte alla som lever i en såpa må jag säga men jag håller med dig. Det är bra sjukt det som händer! Jag fattar ingenting. Det var förresten länge sedan bloggen förärades med några bilder, vad hände med fotona från det nya kontoret som skulle läggas ut?

2009-01-22 @ 10:37:03
Postat av: Niizza

Det känns som jag också lever i en såpa ibland för det händer så mycket konstigt i livet. Bra att du i alla fall kan skratta åt det.

2009-01-22 @ 12:58:04
Postat av: Sanna

Sofia jag kan ju ta med kameran imorgon. Kanske kan ha mer användning för den. haha! Niizza, visst kan livet kännas som en såpa men så länge det är en rolig såpa är jag nöjd.

2009-01-22 @ 16:04:44
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Karin

Men berätta något iaf!!!

2009-01-22 @ 17:08:48
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback