Sminkförvaring

Här kommer alltså sminkförvaringsprylarna jag inhandlade idag. Här fick det plats en hel del. Tänkte först att jag bara skulle ha de saker som man använder mest men jag fick i mer än jag trodde. Där av den saliga blandningen. Allt från lypsyl till glitter-eyeliner i alla tänkbara färger.


Har fortfarande en av två cd-förvaringslådor med stuff kvar. Den är i alla fall inte överfyld längre så det går lättare att rota i den. På lagerhaus hittar ni den här förvaringsserien i fall ni är sugna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sweet! :D Riktigt smidiga små lådor, måste jag kolla in nångång! :D

2009-07-09 @ 22:18:30
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: ellen

ja de där ser praktiska ute....längtar till lördag ska bli kul då får du användning för att använda lite som finns i förvaringslådorna låt oss hoppas på bra väder kram

2009-07-09 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback