Äntligen helg

Efter att ha suttit klistrad framför cnn 2 nätter i rad är det skönt att äntligen få vakna upp och inte behöva gå till jobbet. Gick i stället ut och la mig på gräsmattan och läste. Dock blir jag fort rastlös och har nu kommit in för lite vila från solandet och lite käk. Funderar på om jag ska ta mig någonstanns och bada eller gå ner på stan. Skulle behöva en ny bikini. Har ingen som inte knyts i nacken och jag får så ont i nacken efter ett tag. För tunga tuttar kanske. Haha!

Hur som så funderar jag på att faktiskt bara skita i allt idag och ta det lugnt med mig själv. Är bjuden till Gunilla men jag vet faktiskt inte om jag är så sugen på att göra något socialt idag. Jag är tråkig jag vet. Nästa helg börjar dock min semester och då blir det party vill jag lova. Bloggen är lite död just nu och jag kommer svara på kommentarer senare. Har vart lite loj sedan jag fattat att det inte blir någon Michael Jackson konsert längre. :(


Nu ska jag ta en kalldusch och sedan ut i solen igen. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar: ja, de var underbart i Bulgarien och nu ligger nåra bilder uppe=)

2009-06-27 @ 21:38:27
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Mee:)

haft en bra dag trots allt? ;D

2009-06-30 @ 21:21:40
URL: http://blondinbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback