Lång väntan

Igår var jag altlså och tog nya vävnadsprover eftersom de upptäckt cellförändringar på mig. Tydligen skulle det ta typ en månad innan jag får svar på det. Knas vad lång tid tycker jag. Jag vill ju veta att allt är tipptopp nu ju. :) Nej vars men vi får hoppas på att jag får ett bra svar när det väl är dags. Annars mår jag helt ok idag. Lite mörbultad känner jag mig dock efter allt grävandes och stickandes och tryckandes och penslandes ochh skrapandes och allt vad de nu gjorde. Det var ju inte så lätt att se precis. :D

Annars har det vart rätt tråkiga dagar sedan jag bloggade sist. Har typ inte hänt ett skit. Roat mig med att äta gott och kollat på serier och gosat med katter och sambo. För övrigt så är det bra med sambosar ibland. Stackars lilla mig fick så mycket massage igår så det här skulle jag helt klart kunna göra fler gånger så länge det blir sådan trevlig efterbehandling. Yeey för boyfriends som tycker synd om en.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vävnadsprover? vad har dom upptäckt för några förändringar? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback