Hemma igen

Åh! Så trött jag är. 3 dagar i London och många mils shopping. Kom hem i eftermiddags men Kalle och jag somnade på soffan efter vi ätit lite och nu är jag nyvaken. Tänkte bara berätta att vi haft superskoj och man önskar att man hade haft ännu mer tid och pengar för oj vad saker det finns som man skulle vilja shoppa. Bilder kommer imorgon på resan och fynden.

Just nu är jag för trött och vet knappt vad jag skriver. Ska öppna en påse chips och bara slöa lite. Imorgon är det jobb igen så jag måste vila hjärnan lite efter alla intryck.

Tack för att ni läser fast jag inte uppdaterat er så väl under dessa dagar. Kram!


Ok! Jag bjuder på en bild så länge.

Självklart drog vi med förstagångsbesökaren Kalle på lite sevärdigheter. London eye och Big Ben bland annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

London är underbart!!

2009-03-04 @ 07:12:45
Postat av: Marielle

Jag älskar det!

2009-03-04 @ 11:21:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket fint foto ska bli kul att se dina nya skor. kram

2009-03-04 @ 13:07:06
Postat av: Tess

Låter som att ni hade det trevligt i London :)

2009-03-04 @ 13:09:11
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback