London dag 3 & 4

Km på att jag missat att lägga upp de sista bilderna från London. Sista dagen blev det resten av oxford street och soho. Mot kvällen blev det sajtseeing med grabbarna och sedan mat och häng på en pub. Dag 4 åkte vi hem tidingt på morgonen.


Sofia redo för nya tag på oxford street.


En lite vilsen Johan i vårvädret.


Vid Kings Cross.


Subway. Muntra gökar minsann. :)


Carnaby street


Området vi sökte jobb på. Nej vars!


Big Ben


Landon eye och Dalí-elefanten. Nästa gång ska jag banne mig in och kolla på målningarna med. Han är grym.


Turisterna


Eye och Ben på samma bild.


Johan och Sofia.


Vidare mot nya sevärdigheter.


Trafalgar square.


Liten tjej, stort lejon.


Mot nästa sevärdighet. HAha! Snygg frilla.


Tower Bridge. Lite mörkt så det blev inga bra kort.


Lite mörk utsikt.


Efter dessa turer var det gott med mat vill jag lova.


Och så lite öl.


Hemresa.


Kalle med sin mjölk.


Kommentarer
Postat av: jossan

okej ta det lungt ;) göra läxor, ställ gärna en fråga till mig på frågestunden ;P

kram

2009-03-10 @ 16:19:02
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du någon rolig framtids dröm?

2009-03-10 @ 17:29:47
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: hanna

london är underbart!

2009-03-10 @ 17:59:50
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förstod du inte det dolda budskapet i bilden på Johan i det soliga vårvädret? Personen med den värsta bakisångesten (med all rätt) står ju framför en hel lastbil med öl! Ha ha ha!

2009-03-10 @ 21:26:19
Postat av: Sofia

Förstod du inte det dolda budskapet i bilden på Johan i det soliga vårvädret? Personen med den värsta bakisångesten (med all rätt) står ju framför en hel lastbil med öl! Ha ha ha!

2009-03-10 @ 21:37:37
Postat av: Carolina

Ja visst gärna! du får det.. är så trött på mitt hår, ditt hår var jätte fint ju =D

2009-03-12 @ 21:02:56
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback