Stranden var för sandig

Sitter och läser en artikel om turisternas värsta klagomål. Haha! Helt otroligt vad det finns för galningar på denna planet.

"En barnfamilj var nöjda med stranden men havet i sig var sämre.
– Ingen sa åt oss att det skulle finnas fiskar i havet. Barnen blev skrämda."


*asgarvar*

"Några resenärer som flög hem till England från Jamaica klagade på flygtiden.
– Det tog nio timmar för oss att flyga hem men för amerikanerna tog det bara tre."


*ligger och vrider mig på golvet i magskärtor orsakat av skrattanfall*


Läs hela artikeln på Expressen.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: haha ja jag håller med, fast jag har en sån där riktigt kamera men jag orkar aldrig ta med mig den ut så jag tar alltid kort med min mobil kamera :P

2009-03-19 @ 17:22:21
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Nitha

Jag har något till dig förresten ;).



Svar: Hehe, ja eller hur =).

2009-03-19 @ 17:27:10
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetnitha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback