Tur på stan

Kalle och jag tog oss i kragen och gick ut en sväng. Utan planer för vart vi skulle ta vägen så hamnade vi först på netto och köpte godis. Sedan gick vi in till stan och kollade på en ny mobil till Kalle. Hans har gått sönder och bara sprakar så fort man ringer. En fika på papa grappa och lite strosande runt knäppingsborg tills kalle hade bestämt sig för att köpa en mobil. Tillbaka till stan där han tillslut valde en som han nu sitter surt och pillar på. Ja han har typ redan ångrat sig för att han inte tog den andra han tittade på. Nu ska jag fixa lite inför ikväll. Kalle ville gå ut men jag röstar för en trevlig hemmakväll istället.


Inga kort tagna när vi var på stan men här är ett väl hemma i alla fall. Jag hade en fjäril i håret som kalle fick syn på när vi var och handlade och då började han garva. Vad är det där sa han? Sånt där kraffs som tanter har i håret. haha! Snäll pojkvän jag har va? *asgarvar*


Där är fjärilen som han garvade åt. Vadå? Jag tycker den är jättesöt ju. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kalle är bra rolig han. Vadå tantkrafs? Är det nya linnet från hm du har på dig?

2009-03-22 @ 11:22:18
Postat av: Sanna

Ja visst! Mjauuu! ;)

2009-03-22 @ 11:23:26
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback