Sorry!

Jag har tappat orken för bloggen nu när jag har så mycket på jobbet. Inte nog med det har jag åkt på en förkyldning och fick stanna hemma idag. Nu är jag dock på jobbet eftersom jag fick ett samtal som gjorde att jag inte hade något val. Hatar att få saker samma dag som de ska vara klara. :(

Jag ska ta tag i bloggen i helgen tänkte jag. Visa lite bilder från veckorna som vart.

En anna sak som jag är sur över just nu förutom att jag inte får var sjuk ifred är: Jag missade ju hela Matthew Williamson-grejen efter som jag sov när det släpptes. Nu finns ju nada kvar. Sitter i jobbet med samma kläder jag typ sov i så det vet i fan om jag törs gå in på hm efter jobbet på vägen hem. Bajskorvars bajskorv säger jag bara.


Jag som var sugen på den här. Skit också!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Choklad gör dej frisk!

2009-05-15 @ 09:21:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback