Yeey!

Jag fick tag på tunikan i alla fall som jag ville ha. Allt annat som jag var sugen att kolla närmare på fanns inte. Slut eller så hade de inte fått in det till butiken. Men jag ska inte klaga för jag fick ju så många godbitar förra gången.

Varför vänder en del ryggen så fort man klagar på något de gjort som man inte gillar. Typ då får det vara. Svart eller vitt! Jag skiter i vilket typ. Fast med tanke på de hårda ord jag ibland får höra så känns det som att det faktiskt snart kvittar mig med. Att folk bara klagar, klankar och trycker ner och sedan kallar det för att bry sig är något jag har svårt att se. Detta gäller flera jag känner. Kanske är jag som tar åt mig för mycket. Nu ska jag bli bättre på att skita i vad folk säger till mig.  Osynliga öronpropparna på. Jag ska i alla fall själv försöka bli bättre på att tänka på det jag själv säger till andra. Vissa saker gör faktiskt riktigt ont utan att det är så menat.


Kommentarer
Postat av: Marika

Trisst det där lät.

2009-05-15 @ 14:48:12
Postat av: Pillan o Milo

Folk som häver ur sej dumma saker och som ens tänker dumma saker om nån man känner eller ens vän är inte värd din uppmärksamhet, det tar för mycket krafter att engagera sej i negativ energi. Skit i dom. Ha bara krafter för dom snälla o dom som gör dej glad!! Kram på dej!

2009-05-15 @ 20:01:51
URL: http://piii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback