Bra dag!

I dag mår jag mycket bättre. Har fått massor med stuff gjorda både hemma och på jobbet så jag känner mig riktigt duktig. PÅ jobbet har det ritats en massa skisser och gjorts ändringar och vart ute på stan och mätt och hållt på. Hemma har jag skrubbat kattlådan, badrumsgolvet, skakat mattor och dammsugit, handlat och lagat mat. Kanske helt vanliga every dag grejer men för att inte ha hela kroppen på topp kändes det extra duktigt.

Ser fram emot helgen då det är julfest med Kalles jobb. Tydligen ska vi delas upp i 3 lag och laga maten. Haha! Det kan ju gå helgalet! Är ju inte så haj på det här med matlagande. Sedan på söndag så ska vi äta pitepalt hos mamma och pappa hela familej. Det kommer bli galet mycket ätandes och pratandes. Precis så som jag gillart!

Träning i morgon med. Ska in på FB och kolla om Angelica ska med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback