Dagens shopping

Ja det var kanske inga aproliga grejer jag käpte precis. Mer lite skit som jag behövde som jag roffade åt mig mitt i stressen. Det var ite alls någon bra gåpåstandag idag. Julmusik har de börjat spela i affärerna i alla fall. Mys!


Lite klet till mitt face. Hoppas det är bra skit!


Redo för kryssning imorgon. :)


Jag har blivit med leggings. Grattis till mig som förövrigt bara har 1 par innan som jag köpra för typ en månad sedan. JA jag vet att jag är lite efter. Haha!


40 nya galgar inhandlade på klippet. Lite palstigare än de förra jag har men i samma storlek och modell så de är bra. Jag har letat ihjäl mig efter dessa. Man vill ju liksom ha likadana galgar så kläderna hänger i samma höjd typ. Nu är jag i alla fall kexchoklad över att äntligen ha fått tag på dessa. Tömde butiken på alla de hade kvar. Dock skulle de få in fler sa de i kassan. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback