Dagens shopping


Kolla vad Sofia och jag hittade på ICA Maxi. Peljettkuddar för 49 kr/st. Nice! Jag tog en brun och en brons. Den ljusa var tyvärr mer silver än det ser ut på bilden så det var inte så snyggt till.


Sedan tänkte jag köpa lite kläder då det är rätt tomt i garderoben. Har missat mina tvättider de senaste gångerna. Dock kom jag i stället hem med detta från H&M. Hårband & hårspännen i lila och en sovmask. Allt med paletter. :D

Nu måste jag ge mig snart innan jag blir utkastad ur huset. Kalle börjar tröttna på att jag ser ut som en julgran. Haha! Inte nog med det har jag ju nu till och med hittat ännu mer paljettinredning. Sweet!

Kommentarer
Postat av: Sabina

jättefina kuddar :)

2009-11-03 @ 22:04:07
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Att inte killar fattar.... Paljetter is the shit!

2009-11-04 @ 10:34:32
Postat av: nickie

gillar du paljetter? haha :) kuddarna var ju skit snygga men är dom sköna att ligga mot?? :O

2009-11-04 @ 15:35:33
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback